freezy w 3d i overlay

Autor: Grzech (surym_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 May 2002 - 02:20:47 MET DST

freezy bądź niezidentyfikowane zwiechy (czarny ekran przy przechodzeniu do
trybu 3d nie znika...) następują podczas odpalenia różnych aplikacji 3d -
dxdiag direct3d, ale też diractdraw, podczas próby włączenia wygaszacza
ekranu 3d (mikrosoftowego OGL - kwiatek 3d czy jakoś tak - nawet w oknie
wyboru wygaszaczy). freez następuje przy próbie odpalenia plików avi. wiesza
się 3dmark po uruchomieniu benchmarku. co dziwne, quake3 chodzi OK. miałem
kiedyś taki przypadek, ale nie działało nic 3d i overlay (nawet quake) -
płyta była walnięta - coś z mostkiem AGP. czyżby to samo?

OS - XPHome (jeszcze sprawdze na w2k)
płyta - soltek 75drv4/morgan 1ghz
256 mb ddr
geforce2mx400 stery 28.32
via 4.1 4.38
wyłączyłem w biosie FW ale nic nie pomogło.
proszę o sugestie - to mój pierwszy podopieczny komp z kt266a/ddr i z XP
może jakieś specjalne stery są do tego?
pozdrawiam

--
Grzech