USB a HP 656

Autor: Prunus (prunus_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 20:03:05 MET DST

Witam

plyta na chipsecie i815ep
celeron 900
win me
HP 656c

Drukarka raz dziala, raz nie.
Nie jest to wina drukarki, na plycie ze starm dobrym chipsetem BX dziala
raczej bez problemu
W serwisie HP nie potrafia udzielic mi konkretnej rady.
Zmienilem plyte na inny egzemplarz, zmienialem sterowniki drukarki i portu
USB (wgrywalem na nowo, nadgrywalem, dogrywalem itp.) - bez rezultatu
Dodam, ze drukarka nie jest moja i prawdopodobnie grozi mi smierc a co
najmniej trwale kalectwo z rak wlasciciela jesli sobie z tym nie poradze.
dzieki z gory za kazda ewentualna sugestie !