Drukarka iglowa - problem

Autor: Zarówa (wiesiek_at_px.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 08:50:57 MET DST

Kolezanka kupila uzywana drukarke iglowa Oki Microline ML 320, aby ja =
wykorzystywac w malej ksiegowosci. Sprzedajacy twierdzil podobno, ze =
drukarka ma zaimplementowane polskie znaki w standardzie Mazowia. I tu =
pojawia sie problem - jak to sprawdzic? Pr=F3bowala na r=F3zne sposoby =
ja ustawiac (programy Rachmistrz i Rewizor firmy Insert) i niestety ani =
w trybie tekstowym, ani w graficznym polskich znak=F3w na wydrukach nie =
ma ;-(=20
Moze ktos ma doswiadczenie i pomoze.

Zar=F3wa