Re: Diamondtron NF pytanie i opinia [długie]

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 16 May 2002 - 07:11:20 MET DST

Witam !

Ja mam iiYamę VM Pro model 450 tez na takim kinolu.

Niestety monitor kupiłem używany (3 letni) :-(

Z jakości obrazu jestem bardzo zadowolony. Nie zaobserwowałem tego
"zjawiska" zmiany koloru białego.
U mnie kolor biały jest na całej powierzchni biały.
W iiYamie mozna doregulować "rogi" ekranu (chyba chodzi o zwiększenie
napiecia lub coś podobnego bo podczas regulacji obraz zminia kolory w rogach
i nalzey ostawic aby obraz był jak najostrzejszy i jak najbardziej biały :-)

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///