Re: <<<RIVA II M64>>>

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Thu 16 May 2002 - 00:27:34 MET DST

"Skrzypek" <mtb_at_z.pl>, wrote in news:abuin3$k1t$1_at_news.tpi.pl:

> A po co na priva?

Wykaz sie inicjatywa i pomysl.

> Ja mu po prostu chce dac rade.

To dawaj na priva.

> Nie potrzebna mi ta Riva ani na PCI ani na AGP.

Wiec o co chodzi?

> Pozatym nie uwazam, ze ten czlowiek to spamer.

NIe obchodzi mnie za kogo ty go uwazasz wazne kim jest piszac tego typu
ogloszenia na pcp

> ktorzy zapychaja lacza bezsensownymi wiadomosciami, zebym sie nauczyl
> cytowac.

Widze ze zaczyna docierac.

> Gdyby wszyscy odpisywali szablonowo, to byloby po prostu nudno.

ROTLAMO
Ale ty rozwiniety jestes.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!