Re: <<<RIVA II M64>>>

Autor: Skrzypek (mtb_at_z.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 23:09:41 MET DST

> a) pisze lepiej na priva ja juz odowiadasz spamerowi

A po co na priva? Ja mu po prostu chce dac rade. Nie potrzebna mi ta Riva
ani na PCI ani na AGP. Pozatym nie uwazam, ze ten czlowiek to spamer.

> b) naucz sie cytowac

Umiem, zrobilem to specjalnie, zeby zwrocic na posta uwage takich jak ty,
ktorzy zapychaja lacza bezsensownymi wiadomosciami, zebym sie nauczyl
cytowac. Gdyby wszyscy odpisywali szablonowo, to byloby po prostu nudno.

--
Skrzypek (mtb_at_z.pl)
http://www.bikes.z.pl/