Re: Czy warto kupować dyski Samsung

Autor: mariusz (toudikk_at_go2.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 16:26:36 MET DST

> multum to rzecz wzgedna. Mnie multum kojarzy sie z liczbami ktore maja po
> kilka-kilkanascie zer :)))
> a tak powaznie; mozesz w przyblizeniu ile, najlepiej kazdej firmy, bo nie
> sadze ze poszlo tyle samo.

    Ilosc zlozonych zestwow to okolo 1000-2000 kto by to liczyl :)) (FF
Computers) :) a jaki rozklad procentowy dyskow trudno mi powiedziec jednak
ostatnimi czasy 90 % (albo i wiecej) dyskow to byly Samsungi (ostatni rok) i
o dziwo nie wracaly (mowie o dyskach 20-40)
Natomast WD slicznie "kwicza" zwlaszcza te mniejsze 7,5 GB jak sie zepsuja
cos jak kot pomieszany z mysza kto slyszal to wie o co chodzi :))