Re: Czy warto kupować dyski Samsung

Autor: yablon_at_wasko.pl
Data: Wed 15 May 2002 - 15:32:40 MET DST

Użytkownik "Piotr Gajewski" <gajos_at_-REMOVE-IT-.pnd.com.pl> napisał w
wiadomości news:Xns920F98BA4C9Dgajospndcompl_at_195.116.86.126...

> Bzdura. Korzystam z Samsunga 10GB juz 2 lata i zero problemow.
> Komputer chodzi okolo 18h na dobe, czesto go ze soba nosze.
> Za to Seagate 28GB zdechl po jakichs 2 miesiacach.

Nie ma to jak radosna nadinterpretacja polaczona z brakiem podstawowej
kultury.
Nie napisalem ze wszystkie dyski Samsunga zawsze padaja, ani ze segate jest
bezawaryjny. Chyba kolego masz cos z oczkami. Nie ma firmy ktora by robila
w 100% bezawaryjne dyski (mowimy hdd dla zwyklych ludzi).
Seagate sa rowniez dosc awaryjne to niezbyt dobre dyski. Chociaz w ostatnich
latach bardzo sie poprawili - Barracuda.
Ja mam pare starych Seagate ktore maja ... nie wiem ile lat policz sobie sam
(np. pojemnosc 200MB i 500MB) i ten pierwszy dziala bez zastrzerzen, a drugi
ma na koncu bad sektory, ale po zmniejszeniu partycji o kilkanascie MB
dziala dalej (od 3 lat) no i jak to zinterpretujesz? Seagate - cacy czy
Seagate - be?
A to ze dysk dziala Ci prawidlowo przez 2 lata to o niczym nie swiadczy. To
akurat czas objety gwarancja producenta. Powazniejsze problemy zaczynaja sie
znacznie pozniej.

Pozdrawiam Yablon