Lexmark Z12.....

Autor: Paveuek (ble_at_ble.ble)
Data: Wed 15 May 2002 - 15:41:11 MET DST

Wiem że ta drukarka to shit, ale drukuję tak rzadko, że szkoda mi było kasy
na coś lepszego.
Problem jest następujący: z dnia na dzień dukarka przestała drukować - tzn.
nabój z tuszem jeździ normalnie po papierze, ale tusz nie pryska - żaden
kolor! Tuszu jest na pewno pod dostatkiem i to wszystkich kolorów.
Przeistalowałem sterowniki i cały system też, rejestr przywracałem, ale nic
nie dało...
ME chodzi mi znakomicie już ponad rok, a nie chcę formatować dysku.
Ktoś miał podobny problem?

Paveuek