Re: komputery dla Albanii

Autor: Wojciech Wrodarczyk (mchip_at_ic.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 15:13:06 MET DST

Wydaje mi sie ze jesli chodzi o komputery zlomowane to bardziej nalezy
szkukac sprzetu 386/hd100mb, fdd5.25cala, ram 4 mb, przy odrobinie szczescia
mozna dorwac 486, osobiscie handluje sprzetem uzywanym i wiem ze ma on
warotsc (np. dysk 2gb okolo 120 zl), komputer klasy 166mmx to koszt okolo
200 zl, raczej nikt takich maszyn nie wyrzuca, oczywiscie moze znalezc sie
sponsor, ale jako sponsor, a nie ktos kto daje zamiast wyzrucic, taki sprzet
ma dosc duze mozliwosc, mozna na nim normalnie pracowac w firmach ( przy
takich konfiguracjach i 32 ramu chodzi elegancko win95 ioffice 97)

jesli ktos ma sie uczyc obslugi kompa to i 386 mu wystarczy bo winodws 95
chodzi, a esencja komputerow to dos i pascal, wiec wystarczy, tak na
marginesie jeszcze teraz na labolatoriach politechniki slaskiej pracuja
komputery 386- sam na nich mam laborki - jak sie chce to sie da!