Re: Zwiększenie wydajności po przez właściwy podzi

Autor: Michał M. (m___michal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 11:52:54 MET DST

> Mozesz optymalizowac c tak, aby pliki lezaly pod jej koniec, wowczas
> automatycznie beda blisko plikow lezacych na poczatku d ;-)
Mogę, tylko wtedy najlepsza (najszybsza) część dysku będzie nie wykożystana.

> A spadek wydajnosci rzedu 5% jest dla Ciebie tak wazny?
Nie. Nie chodzi mi o wydajność, zmniejszenie głośności i wydłużenie długości
życia dysku, czy też o zmniejszenie wstrząsów obudowy (powodowanych ruchem
głowicy dysku) ;-).
Chodzi mi raczej o sprawdzenie co inni o tym myślą... i o zaspokojenie
ciekawości.

Dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam