Re: Opinie o monitorze LCD Astron CM870

Autor: Tomasz Lisowski (jtlispl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 10:35:30 MET DST

Użytkownik "Robass" <robert_at_p-s.com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomasz Lisowski" <jtlispl_at_poczta.NOSPAM.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:abt42j$9v$1_at_news.onet.pl...
> do
> nie

> limicie
> proszę
> Np HP LCD17,nie pamietam modelu, ale widzialem chyba w Vobisie za 3499,ma
> DVI i dobre parametry.

Znalazłem HP L1720M, ale za 3699zł, niestety :(

Ciągle zadaję sobie pytanie, czy musi to być 17-ka. Być może do zastosowań,
które opisałem w oryginalnym poście (wyżej) wystarczyłaby 15. Przewiduję
pracę z arkuszami kalkulacyjnymi i w Wordzie. Jeżeli macie z tym jakieś
doświadczenia, to proszę, podzielcie się. Rozumiem, że czasami warto kupić
lepszą 15-kę, niż 17-kę, która cenowo mieści się w limicie. ...

Tomasz Lisowski