Re: Gdzie CDROM - może to to?

Autor: MM (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 10:30:21 MET DST

SG napisał(a):

> Witam
>
> Po wlaczeniu kompa (Toshiba Satelitte Pro, Windows 98) stwierdzilem brak
> dostepu do CDROMU -

Podstawowe pytanie a bios widzi CD?. Może się cosik w polączeniach rozłączyło?
Np taśma częściow wyskoczyła z gniazda na płycie. Miałem podobną sytuację (co
prawda w stacjonarnym kompie) z twardzielem. Niby był OK nawet system go
widział a za chińczka niemożna było go poprawnie zainstalować - z każdym
startem systemu zgłaszał inne "jaja" m innymi właśnie z kolejkami fifo itp.
Okazało się, że jedem pin we wtyczce taśmy IDE był odrobine krótszy i dobrze
nie kontaktował, po mocnym dociśnięciu do gniazda płyty ozdrowiał (a już okno
otwierałem) i juz z roczek grzecznie chodzi.
MACIEK