Re: Kyro II 64 TV JUPITER

Autor: ordi (ordi_at_interia.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 09:53:47 MET DST


/// Kaszpir /// napisał:

>
>> ta, ale gf3 i kyro to inne swiaty.
>
>wiem
>
>>
>> a swoja droga ciekawe czy podkrecenie gf3 o 15 MHz od nominalnej
>> da przyrost 100 pkt, mysle ze nie.
>
>oczywiście że nie Kyro2 jest taktowany 175Mhz więc podkręcenie o 15Mhz to
>prawie podkręcenie o 10%.
>Geforce3 ti200 jest taktowany 175/400 więc tam te 10% to około 190/440Mhz
>:-)
>
>> ps. wlasnie moj kumpel zamowil sobie takego gainwarda gf3 w siriusie
>> i za 2-3 dni bedzie go mial (w koncu zobacze test nature i pixel shader).
>
>Wygląda czadowo. Szczeka mi odpadła takie to cudowne i działa perfekcyjne
>:-)
>
>> ps.2 ciekawe co bedzie soba reprezentowal kyro III jak wyjdzie (jesli),
>> moze sie okazac ze kafelki + T_at_L = bat na nvidie.
>
>Powiem że szczerze czekam na Kyro3 :-)
>Bo niestety producenci gier wogóle nie wykorzystuja nowych engine go swoich
>gier któe te wykorzystuja już T&L i HSR. Stosują za to stare engine z
>Unrealka lub Q3 i dodają tylko nowe tekstury i objekty a potem te gry nie
>wyglądają cudownie a mają kosmiczne wymagania i sie mocno przycinają ...
>
>Kyro3 może w takich "grach potworkach" pomagać ...

Kyro 3 najprawdopodobniej juz nie wyjdzie bo firma ma poważne problemy
finansowe
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:49:45 MET DST