Re: Kyro II 64 TV JUPITER

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 07:37:52 MET DST

> ta, ale gf3 i kyro to inne swiaty.

wiem

> a swoja droga ciekawe czy podkrecenie gf3 o 15 MHz od nominalnej
> da przyrost 100 pkt, mysle ze nie.

oczywiście że nie Kyro2 jest taktowany 175Mhz więc podkręcenie o 15Mhz to
prawie podkręcenie o 10%.
Geforce3 ti200 jest taktowany 175/400 więc tam te 10% to około 190/440Mhz
:-)

> ps. wlasnie moj kumpel zamowil sobie takego gainwarda gf3 w siriusie
> i za 2-3 dni bedzie go mial (w koncu zobacze test nature i pixel shader).

Wygląda czadowo. Szczeka mi odpadła takie to cudowne i działa perfekcyjne
:-)

> ps.2 ciekawe co bedzie soba reprezentowal kyro III jak wyjdzie (jesli),
> moze sie okazac ze kafelki + T_at_L = bat na nvidie.

Powiem że szczerze czekam na Kyro3 :-)
Bo niestety producenci gier wogóle nie wykorzystuja nowych engine go swoich
gier któe te wykorzystuja już T&L i HSR. Stosują za to stare engine z
Unrealka lub Q3 i dodają tylko nowe tekstury i objekty a potem te gry nie
wyglądają cudownie a mają kosmiczne wymagania i sie mocno przycinają ...

Kyro3 może w takich "grach potworkach" pomagać ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///