Re: [wybierz monitor]

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 09:07:53 MET DST

> W wielu testach Philips mial lepsze oceny od samsunga , nie mowiac juz o
LG

a jaki masz monitor - bo tak sie sklada ze ja tez mam Philipsa
dokladnie Philips 107MP Brilliance (sluzy mi od 3.5 roku) po prostu
rewelacja !
i jedno musze stwierdzic - mimo rozwoju technologicznego monitory sa coraz
gorsze
tez polecalem ludziom Philipsy - ale jak ostatnio "ogladalem" te nowe modele
to myslalem ze padne - moj stary monitor mimo "gorszych" parametrow na
papierze wyswietla lepszy obraz niz te nowe :-(

i zeby nikt nie zarzucil mi dyskryminacji 1 marki - to moja uwaga odnosi sie
do tez do monitorow innych firm
kiedys jak wydales ponad 2000 na 17" to wiedziales ze masz pozadny monitor,
a teraz producenci zbijaja cene kosztem jakosci :-(

BTW od kogos slyszalem ze mozna trafic "dobre" lub "zle" Philipsy - wszystko
zalezy od dostawy - podejzewam ze tak jest z monitorami wszystkich firm (ale
tylko podejzewam)

PS jak to dobrze ze nie musze teraz wybierac monitora - chyba bym zglupial i
kupil EIZO FlexScan T565 mimo wygorowanej ceny (okolice 1700zl) (3 razy
mialem ta przyjemnosc "siedziec przy" takim monitorze wiec wiem co mowie) -
a wole nie oszczedzac na oczach ;-)

pozdrawiam