Re: Czy isc z tym do serwisu?

Autor: Markus (marcus_at_satfilm.net.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 01:11:30 MET DST

Użytkownik "Oriano" <oriano_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Witam wszystkich bardzo serdecznie!
>
> Otoz jakis czas temu kupilem monitor SAMSUNGA 753 DFX '17 i na bialym tle
> (np. pusta strona Worda) dostrzegalna jest w prawym dolnym rogu lekka
> niebieskawa poswiata. Nie jest to bardzo widoczne, ale jak sie przyjrzec,
> mozna to zauwazyc. Stad moje pytanie, czy te monitorki tak maja, czy po
> prostu moj jest walniety? Da sie to jakos wyregulowac?
> Dodam, ze bylo tak od poczatku, a monitorek jest nowy - jeszcze na
> gwarancji. Mam GeForce2 MX-400 64MB.
>
> Na koniec, mam jeszcze jedno pytanko, czy po wylaczeniu kompa te monitory
> [...]
Siema - Przede wszystkim sprawdź czy twoj monitorek ma funkcje
"demagnetyzacji" i użyj jej.
Właściwości karty GeForce2 MX-400 64MB ustaw na "Optymalne" (częstotliwość
ekranu).
STEROWNIKI !!!!!!!!!!
Sam mam od niedawna GeForce2 MX-400 64MB i wiem że jest to dziwny produkt, a
i producentów jest sporo... najprawdopodobniej ta "poświata" to wada, ale
spróbuj...

Kontrolka migająca to standard.
Nara