Czy isc z tym do serwisu?

Autor: Oriano (oriano_at_interia.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 16:13:52 MET DST

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Otoz jakis czas temu kupilem monitor SAMSUNGA 753 DFX '17 i na bialym tle
(np. pusta strona Worda) dostrzegalna jest w prawym dolnym rogu lekka
niebieskawa poswiata. Nie jest to bardzo widoczne, ale jak sie przyjrzec, to
mozna to zauwazyc. Stad moje pytanie, czy te monitorki tak maja, czy po
prostu moj jest walniety? Da sie to jakos wyregulowac?
Dodam, ze bylo tak od poczatku, a monitorek jest nowy - jeszcze na
gwarancji. Mam GeForce2 MX-400 64MB.

Na koniec, mam jeszcze jedno pytanko, czy po wylaczeniu kompa te monitory
zawsze tak puszczaja oczka zielona kontrolka? Jesli tak to szkoda, bo takie
mruganie w stanie czuwania mnie wkurza i zwykle wylaczam monitor
calkowicie...

Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie sugestie.
Oriano