Re: Szukam sprzetu do testow

Autor: Lysy (lysy.nospam_at_faq.net.pl)
Data: Tue 14 May 2002 - 09:36:39 MET DST

Użytkownik wrote:
> Pracuje obecnie nad magisterka zwiazana z obliczeniami rownoleglymi na
> maszynach SMP.
> Chcialem spytac, czy ktos z Was ma dostep do w miare nowoczesnego
> sprzetu przynajmniej 4-procesorowego.
> Jedyny ktory do tej pory udalo mi sie dorwac to stare P3-550.
> Chcialbym przeprowadzic male benchmarki dotyczace m.in. przepustowosci
> pamieci.
>
> Pewnie szanse mam male, ale z gory dzieki.
nie wiem czego sie spodziewasz ... ale nie ma zbyt szybkich prockow
pracujacych w konfiguracjach powyzej 2ch ...
najszybsze (procki) ktorymi sie bawilem to 2 x PIII 933 (Dell PE 2500)
standardowe to 4 x PIII 500 Xeon, a najszybsze (ktore mam do dyspozycji) to
4 x PIII Xeon 700 (Dell PE 6400) ... zabawa zaczyna sie z 8 GB ECC RAMu na
pokladzie ...

--
Lysy (at) faq.net.pl
<< yakby co to tnij ten nospam >>