Szukam sprzetu do testow

Autor: Marcin Zukowski (mz174771_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 16:24:09 MET DST

Pracuje obecnie nad magisterka zwiazana z obliczeniami rownoleglymi na
maszynach SMP.
Chcialem spytac, czy ktos z Was ma dostep do w miare nowoczesnego sprzetu
przynajmniej 4-procesorowego.
Jedyny ktory do tej pory udalo mi sie dorwac to stare P3-550.
Chcialbym przeprowadzic male benchmarki dotyczace m.in. przepustowosci
pamieci.

Pewnie szanse mam male, ale z gory dzieki.

/eru

--
: Marcin Zukowski < eru_at_i.pl || eru_at_mimuw.edu.pl >
: "Life would be much easier if there was an access to the source code"