Re: HDD 80 GB

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 15:57:26 MET DST

"zico" <zico_at_wp.pl> wrote:
> Dlatego ze sie rzuca w uszy. Ten dysk nie jest cichy jego poprostu ni
> slychac:)

fakt. Używam BIV przy (częściowo) otwartym kompie i naprawdę jej nie
słychać; inna sprawa, że zasilacz i tak by zagłuszył wszystko :(

> a co do problemow z barracuda to znam tylko jeden - ten dysk ma
> dziwnie niska wydajnosc w przypadku uzywania RAID i to nie na wszystkich
> kontrolerach

BIV w ogóle nie nadaje się do RAID . Dla mnie to żadna wada, bo RAID na
dyskach IDE to namiastka ... ale są tacy, którzy wolą taką namiastę niż nic,
i dla nich BIV to możliwe kłopoty.

> O innych nie wiem a jezeli chodzi o wydajnosc to
> jest bardzo dobry ,sa lepsze na ale tez maja swoje wady.

Mogę podesłac swoje wykresy HDTach dla BIV 80GB (na priv.) - po prostu
świetny dysk. Ale i tak, gdyby w sklepie był Maxtor D740X, to pewnie
kupiłbym go zamiast BIV ... tylko po to, żeby być orginalnym ;>>>

> No i nalezy dodac
> jeszcze jedno te dyski sie nie psuja!

No, nie przesadzajmy. Takich dysków jeszcze nie skonstruowano ;)

B.