Re: HDD 80 GB

Autor: zico (zico_at_wp.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 11:10:23 MET DST

"GeForce4" <geforce4_at_interia.pl> wrote in message
> Ciekawe czemu wszyscy uzytkownicy barracudy zachwalaja tylko jej
> cichosc???????
>
> Moj maxtor jest bardzo cichy - jescze go nie slyszalem procz startu a ze
> mam kompa 24h ON wiec spoko.
> Maxtor jest lepsza firma, ma ATA133 (ja je wykorzystuje) i nie ma takich
> problemow z dyskami maxtor'a jak z seagate'm.
>
> --
> GeForce4 alias Cobra alias DalejLama
> http://geforce4.w.interia.pl - moja platforma AMD
> geforce4_at_interia.pl ; cobra_punisher_at_skrzynka.pl ; dalejlama_at_kknm.prv.pl

Dlatego ze sie rzuca w uszy. Ten dysk nie jest cichy jego poprostu ni
slychac:) a co do problemow z barracuda to znam tylko jeden - ten dysk ma
dziwnie niska wydajnosc w przypadku uzywania RAID i to nie na wszystkich
kontrolerach (no ale na tych nabardziej popularnych tzn Promise i HighPoint
to zjawisko wystepuje). O innych nie wiem a jezeli chodzi o wydajnosc to
jest bardzo dobry ,sa lepsze na ale tez maja swoje wady. No i nalezy dodac
jeszcze jedno te dyski sie nie psuja!