Re: podkrecanie FSBem Athlona XP i problemy z tym zwiazane...

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 12:21:28 MET DST

> napiecie agp podnosisz tylko wtedy jesli chcesz miec jasniej na
> monitorze,oczywiscie nie dziala to dobrze na oczy/karte
> napiecie ram podnosisz przy podkrecaniu.
> nagrywarka moze ci nie dzialac z powodu ze przy 145 fsb jest
niestandardowa
> czestotliwosc PCI:36,25mhz co za dobrze nie wplywa na dyski(moga
gubic dane
> itp.)i nagrywarki...

dzieki za odpowiedz,
ale dlaczego nagrywarka ma tez problemy z FSBem 137 i 140? (zatrzymuje
sie w 1/3 nagrywnia plyty)
czy przy tych FSBach czestotliwosci PCI tez sa niestandardowe?
jaka jest najkorzystniejsza czestotliwosc FSB, zeby nie obciazac PCI
zanadto? (oprocz 100,133,166 rzecz jasna ;)

a, i czy przy pokrecaniu FSB rzedu 136-140 powinienem juz podniesc
volty DDRamu? (jesli mi sie nic nie wiesza..)

dzieki z gory za kolejne odpowiedzi,

---
aRti