Re: monitory Samsunga

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Mon 13 May 2002 - 09:57:22 MET DST

> Chyba cenowa. Po czym stwierdzasz, że jest to średnia półka - po
> parametrach technicznych? Nie sądzę..

Nie po samych parametrach technicznych, bo te względnie łatwo uzyskać na
przyzwoitym poziomie, ale po _jakości wyświetlanego obrazu_ przy dużym
odświeżaniu ekranu (rzędu 100Hz i więcej).
Nie chce mi się rozpisywać, co rozumiem przez jakość wyświetlanego obrazu,
ale podam tylko jedno hasło: KOLORY.
Jeśli porównywałeś kiedyś obraz na _dobrym_ kineskopie Trinitron lub
ewentualnie Diamondtron z innymi kineskopami, to wiesz, o czym mówię.
Po prostu obecnie nie ma lepszych kineskopów i nie wymyśliłem tego ja.

Pozdrawiam,
Arkhan.