Re: dysk IBM i gwarancja

Autor: Marcin B (bacek_at_tychy.msk.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 15:48:49 MET DST


Użytkownik "RB" <iemand_at_pandora.be> napisał w wiadomości
news:qRpD8.71668$Ze.10830_at_afrodite.telenet-ops.be...
> http://www.ibm.com/support/warranties/us/
>
> http://www-1.ibm.com/servers/support/machine_warranties/
>
> http://www.storage.ibm.com/warranty/jsp/arma51.jsp
>
> Na rej ostatniej stronie sprawdz czy twoj dysk ma jeszcze gwarancje (to co
> ci powiedzieli w sklepie jest niewazne). Po uzyskaniu RMA i potwierdzeniu
> gwarancji sprawdz gdzie musisz wyslac swoj dysk. Twoje koszty to tylko
> wysylka. Uwazaj musi bys dobrze zapakowany. Normalnie po tygodniu musisz
> otrzymac nowy lub naprawiony dysk (niekoniecznie ten sam).
> Mam taki dysk po naprawie, przyszedl z USA, chodzi lepiej jak nowy.

w polu: "Hard disk drive serial number" wpisałem numer seryjny dysku,
a w "Zip code/Postal code" 00000
ale w odpowiedzi dostalem:
Status check inputs > RMA does not exist

czy to znaczy ze nie mam gwarancji? (co z 3 letnią gwarancją u IBM)
Moze ze cos zle robie



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:48:58 MET DST