Autor: RB (iemand_at_pandora.be)
Data: Sun 12 May 2002 - 10:37:42 MET DST
http://www.ibm.com/support/warranties/us/
http://www-1.ibm.com/servers/support/machine_warranties/
http://www.storage.ibm.com/warranty/jsp/arma51.jsp
Na rej ostatniej stronie sprawdz czy twoj dysk ma jeszcze gwarancje (to co
ci powiedzieli w sklepie jest niewazne). Po uzyskaniu RMA i potwierdzeniu
gwarancji sprawdz gdzie musisz wyslac swoj dysk. Twoje koszty to tylko
wysylka. Uwazaj musi bys dobrze zapakowany. Normalnie po tygodniu musisz
otrzymac nowy lub naprawiony dysk (niekoniecznie ten sam).
Mam taki dysk po naprawie, przyszedl z USA, chodzi lepiej jak nowy.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:48:57 MET DST