Re: buczenie w głosnikach...wieża/komp/kablówka/modem kablowy

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 23:05:18 MET DST

witam w klubie uzytkownikow AsterCity - zgadlem prawda ?

ja mam ten problem juz od dluzszego czasu - nawet wtedy gdy nie bylem
podpiet do netu przez ACN...
problem - komp podlaczony do wiezy + wieza do kablowki = buczenie w
glosnikach
rozwiazanie (jedyne skuteczne) -
    a) uzywam kompa -> odlaczam kablowke od wiezy
    b) slucham muzy z wiezy -> odlaczam kompa od wiezy

staralem sie czegos dowiedziec w Aster ale nic konkrtenego sie nie
dowiedzialem
mysle ze w moim przypadku problemem jest wieza - ma plaska wtyczke bez
uziemienia :-(

pozdrawiam