buczenie w głosnikach...wieża/komp/kablówka/modem kablowy

Autor: pete67 (pete67_at_acn.net)
Data: Sat 11 May 2002 - 12:20:57 MET DST

Witam mam problem.
otóż kompa mam podłączonego do wieży, wieże pod kablówke a komp wisi w necie
na tejże kablówce przez modem...
niedawno miałem TV tunerek, i było OK
ale bgdy się go pozbyłem pojawiło się buczenie z sieci 220V czyli te 50Hz..
co z tym kurcze zrobić???
nie da się słuchać muzyki gdy pracuje komputerek...
najciekawsze jest to że jeśli mase z kabla podpinam pod obudowe to buczenie
nie przestaje być słyszalne. bo sobie wymyśliłem że to pomooże...
Co robić???