Re: podkrecanie FSBem Athlona XP i problemy z tym zwiazane...

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 11 May 2002 - 22:51:01 MET DST

"Maciej \"yaq\"" <tp.sa_at_wp.pl> OdpowiedŸ na

> mi na 1600XP film z divx'a robi 3 godziny - obydwa passy, + 30 minut
> dziwek i zlepienie w calosc...:)

To zależy jak długi film, w jakiej jakości robiony i jakim DivXem.
Wystarczy użyć SmartDeinterlaced i SBC i już prędkość spada poniżej 12fps.
Do tego dźwiek z VBR...

> co do 3dsmax to duzo zalezy od renderera i jego preferencji "rasowych",

Raczej od skompikowania sceny. Do trzech kulek wystarczy celek 300.
;-)

> a w tym przypadku pomaga wyzsze taktowanie pamiecie i to powiem ze
> nawet znaczaco

Taktowanie pamięci ma zerowy wpływ na Maxa. Liczy się tylko moc CPU.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_nets.pl http://www.adramelech.prv.pl