Re: Sprostowanie: Jak usunąć rysę z monitora?

Autor: news.tpi.pl (anyuser_at_anycompany.com)
Data: Sat 11 May 2002 - 21:35:24 MET DST

> Chodzi mi o ryskę na kineskopie, takie ok. 1cm długości,
> ok. 1mm szerokości i ok. 1mm głębokości.

Takiej rysy niczym nie zapolerujesz. Jedyne co mi przychodzi do głowy to
położenie monitora w takiej pozycji, by płaszczyzna CRT była poziomo, a
następnie wypełnienie rysy jakąś przezroczystą żywicą. Po zastygnięciu i ew.
wypolerowaniu nie powinno być widoczne.
O rodzaj żywicy myślę, że możesz zapytać na pl.sci.chemia.

BTW - kilka postów powyżej niejaki bias dał ci poradę świadczącą o tym, że
ma szmergiel pod sufitem, stąd u niego te skojarzenia z papierem ściernym.