Re: Jak usunąć rysę z monitora?

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sun 12 May 2002 - 11:24:12 MET DST

Użytkownik "3kawki" <3kawki_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie jak w temacie.
>
> Czy jest jakiś sposób na to? Słyszałem coś o jakiś pastach,
> które coś takiego potrafią usunąć, ale gdzie tego
> zacząć szukać i jak takie coś może się nazywać?
>
> Pozdrawiam,
> 3k
Moim zdaniem, co bys nie robil bedzie wygladac gorzej niz prez robota.
Musisz polubic to miejscu tak dlugo jak bedeziesz uzywal tego monitora. Jak
zaczniesz polerowac to na pewnej powierzchni wypolerujesz warstwe
antyrefleksyjna i bedzie gorzej wygladac niz teraz. Tym bardziej, ze jest to
jak piszesz glebokosc 1 mm, wiec musialbyc wypolerowac dziure o glebokosci 1
mm, zeby to zamaskowac. Byc moze wypelniene tego jak sugeruje jeden z
kolegow sprawi, ze bedzie minimalnie mniej dokuczliwe, ale mysle , ze efekt
koncowy nie zrekompensuje wlozonej pracy, a moze sie cos nie udac i bedzie
gorzej.

Robert P.