Re: Dysk 7200 vs 5400

Autor: The_EaGle (theeagle_at_[NOSPAM)
Data: Fri 10 May 2002 - 18:30:37 MET DST

Wozik <wozik_at_stone.pl> wrote in

> Powiedzcie mi, czy zanotuję znaczący wzrost wydajności w stosunku do
> 5400? Sprzętu używam raczej rozrywkowo, choć zdarza się i jakiś
> Photoshop, czy Flash.

Oprocz tego co dodali koledzy ja jeszcze doloze od siebie ze 7200 ma zawsze
wyzsza temperature pracy, co nie jest bez znaczenie jezeli chcesz miec ten
dysk w kieszeni. Druga sprawa to 5400 jest takze prawie zawsze mniej
halasliwy niz 7200.
Jezeli wydajnosc nie ma znaczenia to wiekszy 5400, jezeli bawisz sie duzymi
plikami lub masz szybka nagrywarke to 7200 na pewno sie oplaci.
Ja np kupilem pol roku temu Maxtora 40GB 5400 z mysla o tym ze po pol roku
doloze do niego drugie 40GB 7200 i tamten trafi do kieszeni.
Moj dysk po tym okresie nadal jest cichy, lekko cieply, transfer jest na
poziomie 28MB/s i to przy UDMA33.

--
Best regards
             The EaGle