Re: Sprzęt a divx

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 16:53:48 MET DST

> Minimalne wymagania:
> Pentium II 266 Mhz lub Celeron 333 Mhz + karta ze wspomaganiem sprzetowym
> najlepiej ATI, windows 95-98 + 32-64 Mg RAM.
> Co do Ati, chyba Ati Rage Proo - najtansza karta ktora juz to posiada.

Witam

wymagania co do procesora sa jednak nieco wyzsze cos kolo 400MHz dla Intela
na wyzej wspomnianych procesorach czesc filmow bedzie dzialac ale nie
wszystkie
no i w jakosci ...
a co do karty mam zestaw w ktorym S3Tio 1MB PCI swietnie sobie radzi z
wyswietlaniem
filmow (procek athlon 650), to dowod na to ze nie wiele zalezy od karty przy
divix'ach
poza tym IMHO nie ma czegos takiego jak sprzetowe wspomaganie divix'ow przez
karty
wazny jest tez tryb pracy CD-ROMu - UDMA

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl
abdesign_at_poczta.onet.pl