Re: Kabel do monitora

Autor: Pawel W (prabula_at_interia.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 15:06:24 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

>Hi,

>Już przy 1.5 m jakość obrazu drastycznie się pogorszy.
>Przedłużyć możesz i o 5 metrów, po prostu z każdym metrem
>będzie coraz mniej wyraźny obraz :)

oj, Radku, Radku , bardzo Cie cenie za fachowe posty ale pozwole sie z
Toba niezgodzic
wszystko zalezy od tego jaki stary jest monitor oraz (jak zwykle) od
samego kabla
mam kilka miejsc, w ktorych Phlilipsy 105B chodza bez problemu z kablami
7,5 m
pozdr
pawel w

Muzyka dla Twoich uszu... >>> http://link.interia.pl/f15ae