Re: overburning

Autor: Robert G (robert003_at_go2.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 14:14:24 MET DST

> stare nero rowniez pozwalalo na zapis z overburningiem
> w ustawieniach musiales odblokowac zapis i podac jakwas wartosc w minutach
> wieksza niz pojemnosc plyty CD
> nastepnie wypalas w trybie DAO - dzialalo idealnie

Wiem ze trzeba odblokowac..moio to w tamtej wersji nie dalo sie wypalac bo
byla tam metoda zapidu DISC AT ONCE
W nowym nero oprócz DISC AT ONCE jest jeszcze DISC AT ONCE/96... Nie wiem
czym to sie rózni od tamtego. Dla mnie rózni sie tym ze moge nagrywac z
overburningiem tylko wlasnie w DAO/96... bo w DAO wyskakujš błędy ...dziwne
ale tak jest :( (oczywiscie mam na mysli plytki 700 ..bo na 800 nic na
razie nie moge :( )

Pozdrawiam
Robert