Re: overburning

Autor: Eathan (eathan_at_irc.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 14:01:58 MET DST

Użytkownik "Robert G" <robert003_at_go2.pl> napisał w wiadomoœci

> Mam problem z overburningiem na nagrywarce NEC NR-7800B.
> Otóz z wypalaniem 709 czy 713 MB na plytkach 700 nie stanowi problemu ,
> natomiast nie moge wypalic niczego co przekracza 720 MB na plytkach 800
MB.
> Nagrywarka wypala do około 93-97 % a następnie wyskakuje błšd i proces
> palenia sie zatrzymuje mimo że na plycie jest jeszcze duzo miejsca( plytki
> 800 MB).

a czy Twoja wypalarka nagrywac plyty 800 MB
jezeli nie to zapomnij ze cos nagrasz na takiej plycie CD

> Czy ktos wie jak to obejsc?? A moze to wina sprzętu ??

wydaje mi sie, ze tak - nie znam Neca ale prwnie nie obsluguje 800 MB

> Nagrywam w NERO 5.5.8.0
> Niedawno mialem starszš wersje NERO ale w tamtym zaden overburning nie byl
> mozliwy bo wyskakiwały błędy.

stare nero rowniez pozwalalo na zapis z overburningiem
w ustawieniach musiales odblokowac zapis i podac jakwas wartosc w minutach
wieksza niz pojemnosc plyty CD
nastepnie wypalas w trybie DAO - dzialalo idealnie

pewnie to wina Twoje nagrywarki tkorej nie obsluguje plyt 800 MB i calkiem
mozliwe, ze rowniez ma problem z overburningiem

--
Eathan
eathan_at_irc.pl