Re: Barracuda IV vs ATA33

Autor: Marsjan (marsjanx_at_wp.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 13:19:55 MET DST

> Znaczy oczekujesz od UDMA-33 transferu 50MB/s bo tak podaje producent
> dysku?

Kurde, czy ja tak napisalem?

> A poza tym co to znaczy wg ciebie "bezwladnosc kontrolera"?

Jesli dysk moze przerzucac dane z predkoscia wieksza niz 33 MB/s to mozna
spodziewac sie opoznien (o taka "bezwdladnosc" mi chodzilo) ze strony
kontrolera. Oczywiste jest, ze nie osiagnie sie granicy 33 MB/s, ale nie
wierze, ze 12 MB/s to norma. Z reszta na stronie podanej przez Benka
(http://www.xbitlabs.com/storage/7200-roundup/) widac, ze predkosc odczytu
rzeczywiscie moze siegac 27 MB/s.

Marcin