Re: Laptop ,ile kosztuje?

Autor: Wojciech Wrodarczyk (mchip_at_ic.pl)
Data: Fri 10 May 2002 - 11:14:58 MET DST

Sam testowalem, wybierz laptopa z usb, mozesz dokupic sieciowke, modem, i
jakby mial wbudowana irde to upraszcza sparawe, potem kupujesz komure z irda
(ja uzywam 8210, chodzi the best, tylko ze ten model sie psuje, padaja w nim
wyswietlacze, wiec moze cos innego, np. 6210, lub tansze s35) i np. w idea
bulisz 50 gr. za minute, do tego jeszcze kupujesz drukare na baterie z
glowica skanujaca i mozesz wywsyalac faksy i poczte z lajby na Mazurach, z
drugiej strony po co komu wywyslanie faksow na lajbie, no ale kazdy ma swoje
potrzeby, gdzet fajny, poszpanowac mozna.
\ww