Laptop ,ile kosztuje?

Autor: Kajtek (kajteknr1_at_interia.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 18:51:22 MET DST

1)Mam w planach kupno takiego notebooka, za niewielkie pieniądze:).
Taki do zapisywania różnych rzeczy, żebym mógł go podłączyc pod modem, albo
drugi komp(mam na stacjonarnym dostęp do netu przez modem, chodzi o to żeby
były jednocześnie i laptop i stacjonarny jednocześnie w necie, coś w rodzaju
sieci). Zalerzało by żebym miał chociarz WIN 95, i takie popularne
komunikatory, no i to co zwykle się przydaje (OFFICE).

Czy można łączyć się z internetem za pomocą laptopa, gdzieś na odludziu?
(tzn, jade sobie "gdzieś" i łacze się z netem),ile to kosztuje?

Kajteknr1_at_interia.pl