Zwisy

Autor: Lesior (lesiorek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 19:26:40 MET DST

Czesc

Jestem w sumie juz troche zalamany. Prosze o jakies wskazowki dotyczace
mojego problemu.

Mam od niedawna nowa plyte Abit KG7-Raid + AMD Athlon 1700+Xp + DDR
256MB (kingston).

Co jakis czas system sie zwiesza tak, ze nie rusza sie nawet myszka i
nie reaguje na ctrl+alt+del. Nie wiem za bardzo co ma mpoczac w takiej
sytuacji.

Dodam, ze instaluje VIA 4in1 bez AGP, pozniej AGP Miniport, pozniej RAID
370 Driver i inne sterowniki. Niezaleznie od systemu (win 98se czy Win
2000) nastepuja po jakims czasie zwisy. Kiedys tam mialem problemy z
twardzielem (na innej plycie), gdzie gubil clustry i mial skrzyzowane
pliki. Tak wiec chwilowo zainstalowalem system na innym dysku, ktory do
tej pory dzialal ok. Oakzuje sie, ze i z tym dyskiem system sie
zawiesza.

Co do temperatury, to jak zamkne obudowe, to mierniczek na plycie
wskazuje czasem troche ponad 60srtopni, ale jak jest otwarty to najwyzej
55 i dalej zwisy. Radiator i wiatraczek mam slusznych rozmiarow. Karta
graficzna (Gigabyte TNT2 GA-660) ma radiator po obu stronach, w tym
pojednej ma wiatraczek. Grzeje sie bardziej od procka. W biosie mam
ustawione podzial pamiec/FSB/PCI: 4/4/1 przy FSB 133.

Co to moze byc? Czy mam reklamowac plyte, czy moze cos innego jeszcze
jest uszkodzone. Od czego mam zaczac zeby wykluczyc wady poszczegolnych
sprzetow. Dodam jeszcze, ze starego sprzetu mam grafike, modem,
sieciowke, DVD(bez ktorego tez sa zwisy) i twardziele (oba Fujitsu - 8GB
i 30GB)

Pleeeez Help.

Pozdrawiam
Lesior