Tuner TV - problem z dzwiękiem

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 16:23:50 MET DST

Jest sobie komp znajomego, nie powiem wam jaki ma system (bo tego się nie
dowiedziałem od niego) ale zjając życie to na 100 % 98 se, ewentualnie me.
Ma w tym także karte telewizyjną Aver Media cośtam - obraz łapie i dzwuięk
też - ale problem jest w tym że dzwięk jest opóźnione w stosunku do obrazu -
co to może być?
czy ktoś spotakł sięz tym??
kiedyś może i widziałem podobne post ale to chyba było z poł roku temu i nie
pamiętam czy chodziło o to.

Proszę o pomoc.