PoMOCY ! (juz nie wiem co robic)

Autor: Kacper (kacper_grzybowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 16:27:50 MET DST

Mam: Athlon ZXP 1700 (nie podrecany)
          plyta: ECS K7S5A
           GF2MX

a oto moja historia (ktora zaraz zakonczy sie histeria :): sam system chodzi
stabilnie (mam zainstalowane zarowno Xp jak i 98 na roznych partycjach).
Gorzej jest kiedy odpale jakas gierke: wtedy po jakis 5, 10 minutach
komputer sie totalnie zawiesza i pomaga jedynie "twardy" reset. Niedawno
wymienilem wiatraczek na mocniejszy (w tej chwili temperatura procka jest 53
stopnie). Zaistalwalem nowe starowniki do grafiki i dalej bez zmian.
Podobnie sie dzieje zarowno pod XP jak i pod 98, wiec chyba stawianie od
nowa systemu niewiele pomoze. Sam juz nie wiem co robic. Pomozy, prosze :)))

PS. od jakiegos czasu przy uruchamianiu kompa wyskakuje mi blad CMOS.
Wchodze wtedy do biosu, ustawiam date i przez jakis czas jest spokuj. Moze
to cos z tym ??