Mustek ScanMagic 600 CU

Autor: Jakub Ziobro (qbusss_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 12:39:27 MET DST

Czesc!
Czy ktos ma moze taki skaner? Moj problem polega na tym ze podczas podgladu
(previev) skaner pokazuje znieksztalcony (rozciagniety do dlugosci calego
ekranu podgladu) obraz - podczas skanowania wszystko jest ok. Niby wiec nic
sie nie dzieje, ale skanowac trzeba w ciemno i pozniej recznie docinac
obraz - troche to klopotliwe :-( Mozliwe ze sa do niego jakies nowsze
drivery (TWAIN) - ja na orginalnym CD mam wersje 1.1 - jesli tak to prosze o
podeslanie na priv'a, z gory dzieki...
A moze potrzebna jest kalibracja skanera? Ale takiej opcji w rdiverze
nigdzie nie ma :-\
Jesli ktos moglby cos pomoc to z gory wielkie dzieki!

--
pozdrawiam,
Jakub Ziobro