Naprawić tablice partycji.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 03 May 2002 - 12:57:51 MET DST

..no bo chyba popsuta. Tylko chodzi mi o soft który wie co to jest iny
system plików niż fat/fat32 i tego mi nie popsuje. I coś
łopatologiczniejszego niż Dfsee bo mimo, że ma ogromne możliwości to się w
nim gubię jak nie wiem co...

Poza tym jakie polecacie Boot Managery? Używałem do tej pory z względnym
powodzeniem IBM Boot manager'a i jeszcze Vpart'a. Chodzi o coś co by było
porządne ale z drugiej strony też i proste bo nie tylko aj będę tego
używał :)

CU

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      GG: 919564
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\    ICQ: 101929211