Re: Help FAST.. Do dokonania wyboru zakupu INTEL-AMD

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 10:56:25 MET DST

> Witam ., Mam problem z wyborem procka? Pozmozcie mi. Mam aktualnie
athlona
> 1.2 mzh i plyta ecs k7s5a i cche mu zmienic procka na jaki?? mysle nad

kup Atlhlona XP . Najtańszy - obecnie dostępny - model 1600+ kosztuje
tylko 500zł; nie będziesz musiał wymieniać płyty głównej (co zwykle
wiąże się z reinstalacją systemu). Być może, jeżeli Twój komputer jest
wolny, lepiej zrobisz dodając pamięci (ile masz w tej chwili ?) niż
wymieniając procesor.

B.