Help FAST.. Do dokonania wyboru zakupu INTEL-AMD

Autor: KOLESs2001 (koles2001_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 09:05:38 MET DST

Witam ., Mam problem z wyborem procka? Pozmozcie mi. Mam aktualnie athlona
1.2 mzh i plyta ecs k7s5a i cche mu zmienic procka na jaki?? mysle nad
lepszym athlonem lub duronem ale w gre wchodzi jeszcze celeron 1.3 mzh? co
wybrac jaki jest ten celeron ? Doradzcie mi i chce sie dowiedziec jak chodza
kompy z tym celeronem i jak chodza kompy z duronem najweikszym i czy sie
oplaca zminiec wogule na durona ? OKi dzieki za odpowiedzi .