Re: Zajęta karta muzyczna...

Autor: Dylon (dylon_at_wp.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 09:09:01 MET DST

W poscie 30 Apr 2002 10:41:07 +0200, dr_witek_at_poczta.onet.pl
naskrobal...
> Witam!
> Od pewnego czasu mam ciagle problem z dzwiekiem. Co jakis czas (losowy) z
> przyczyn calkowicie nieznanych nie dziala mi prawidlowo karta muzyczna. To
> znaczy gra sobie, gra, aż tu nagle cisza i nic. W programach muzycznych np.
> WinAmp wyskakuje napis: modul mmsound jest zajety, poczekaj az bedzie wolny -
> albo cos podobnego. W zaden sposob nie moge tego naprawic (wymienialem karte na
> inna - to samo, przeinstalowywalem Windowsa - to samo). Ale najciekawsze jest
> to, ze niewiadomo kiedy i z jakich przyczyn nagle dziala prawidlowo, ale nie
> [...]

Przede wszystkim sprawdz czy jakies inne urzadzenie nie korzysta z tego
samego irq i dma. tylko najlepiej sprawdz wszystkie urzadzenia bo
czasami menadzer urzadzen nie pokazuje konfliktow.
(Moja muzyka na plycie np nie chce za nic dzialac dobrze na irq 9 wiec
moze twoja tez? moze zmien przerwanie?)

--
Pozdrawiam     Maciej Dylski
dylon_at_wp.pl  GG:2200145