Zajęta karta muzyczna...

Autor: dr_witek_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 30 Apr 2002 - 10:41:07 MET DST

Witam!
Od pewnego czasu mam ciagle problem z dzwiekiem. Co jakis czas (losowy) z
przyczyn calkowicie nieznanych nie dziala mi prawidlowo karta muzyczna. To
znaczy gra sobie, gra, aż tu nagle cisza i nic. W programach muzycznych np.
WinAmp wyskakuje napis: modul mmsound jest zajety, poczekaj az bedzie wolny -
albo cos podobnego. W zaden sposob nie moge tego naprawic (wymienialem karte na
inna - to samo, przeinstalowywalem Windowsa - to samo). Ale najciekawsze jest
to, ze niewiadomo kiedy i z jakich przyczyn nagle dziala prawidlowo, ale nie
wiecej niz kilka dni, a pozniej znowu to samo. Poradzcie, co robic!!!
Karta muz: Opti 933
Windows 98SE
Celeron 400 (podkręcony na 450)

Pozdrawiam