Re: TFT - czy juz ??

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 08:02:59 MET DST

> To tez wiem - wszystkie z nich byly podlaczone do oddzielnych kompow
> z karta GF MX200

Czyli zapewnne do jakiś nonejmów z fatalnym 2d :-)

> Chetnie bym skierowal - wskaz mi mi tylko miejsce do 100 km :))
> gdzie moge na nie popatrzyc - inaczej = zakup w ciemno.
> Moze sie to wydac dziwne ale na moim terenie to jest EGZOTYKA ;)

Nie wiem gdzie , widziłem kilka paneli w akcji i żaden mi nie przypadł do
gustu ...
Wszystki miały widoczne smuzenie , błedne i wyblakłe kolory i dodatkowo
niektóe uszkodzone pixele ...
Dlatego panele ciągle mi się podobają ale nie kupiłbym takiego dla sibie :-)
Ja tam czekam na panele plazmowe :-)))

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///