Re: TFT - czy juz ??

Autor: Waldeusz (woczko_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 08:54:53 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomoœci news:abd1gs$2330$1_at_news2.ipartners.pl...

> Nie sugeruj sie tak całkowice parametrami , są oczywiście wazne ale
> najwazniejsza jest realna jakośc obrazu.

Oczywiscie ze tak :)

> W ten sposób nie testuje się paneli. Napewnoi nie w spośób jak sa
połaczone
> razem za pomoca jakiegos rozdzielacza VGA ...

To tez wiem - wszystkie z nich byly podlaczone do oddzielnych kompow
z karta GF MX200

> Skieruj swoją uwagą na Eizo , lepiej dopłącic kilka złotych niż potem
> żałowac wydanych pieniędzy ...

Chetnie bym skierowal - wskaz mi mi tylko miejsce do 100 km :))
gdzie moge na nie popatrzyc - inaczej = zakup w ciemno.
Moze sie to wydac dziwne ale na moim terenie to jest EGZOTYKA ;)

Pozdrawiam
Waldeusz